- 18 mei 2026
- Door Dieter Devriendt
Bezuinigen op banden is gevaarlijk
Dat bezuinigen op banden geen goed idee en eigenlijk ronduit gevaarlijk is, was het punt dat Continental even wou maken tijdens een vakpersevent op zijn Contidrom-testterrein. De beste manier om dat te doen, is nog steeds de proefondervindelijke.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.